torsdag 25. november 2010

Novemberstemning

Julestemningen forsvant som dugg for solen og novemberstemningen inntok heimen. Denne uka har både jeg og lillegutt vært syke. Heldigvis har vi en pappa og mann som passer godt på oss. Vi har kost oss hjemme med "Bernt og Erling" på TV, legobygging og tedrikking. 

Til helgen er det 1. søndag i advent og jeg gleder meg til å pynte huset til jul. Jeg pynter for fullt 1. søndag i advent, for da kan vi kose oss med pynten mye lenger. Bilder kommer! På søndag skal lillegutt få møte nissen for første gang og jeg er sannelig ikke sikker på hvem som gleder seg mest. Tror kanskje det er meg. :) Julestemningen kommer nok tilbake når nissene titter frem.  

Ha en fin novemberkveld! 

Denne bamsen med bamsebaby pynter opp i vinduskarmen på barnerommet. 

Kopp med gulldetaljer fra Indiska. Lykt fra Home & Cottage.

Kongler som mamma har plukket i Spania. Hva kan jeg gjøre med dem, mon tro?

Utsikt fra balkongen vår.

1 kommentar:

  1. Mye pent her. Konglene var jo fine slik de er. Men en kan jo spraye de med glitter eller noe om en vil ha litt mer julepreg.

    Kjenner nesten jeg blir irritert om jeg finner et plagg jeg liker så skal det være noen figurer på det. Nei, Storebror kan få ting med spidermann på siden ønske er så stort, men da strekker jeg meg kun til sokker og pysj. Kanskje truser. :)

    SvarSlett