fredag 26. november 2010

Kald fredag...

Det ser ut som om kulda har kommet for å bli noen uker og da er det godt å varme seg på juletanker, julemusikk og julegløgg. Disse bildene kan vel få frem stemningen hos enhver? Hos oss blir det hvit og rød jul i år. Jeg liker å variere litt fra år til år, men det er selvfølgelig også noen elementer som går igjen. 




Lillegutt har vært hjemme fra barnehagen i dag også og jeg tuller ikke hvis jeg sier at jeg har bygget minst 50 legohus. Ja, det er jo godt å få brukt kreativiteten litt. :)

Nå venter denne deilige isen på meg og min kjære. Fredagskvelden er jo som kjent hellig. :)






PS! Sjekk ut Monica Jensens giveaway hvor du kan vinne en onepiece til et lite sjarmtroll.  http://monicajensen.blogspot.com/2010/11/give-away.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar