søndag 2. januar 2011

Søndagstur

I dag har vi hatt en avslappende dag i tøflushjemmet. Vi sov lenge, spiste god frokost og var ute en liten tur. Deilig med frisk luft og ikke minst SOL! Fikk nesten vårfølelse.

Himmelen var virkelig blå i dag. 
Da vi kom hjem spiste vi kyllingvinger og salat. Det falt virkelig i smak hos tøflusgutten. Tror han syntes det var veldig godt med noe å gnage på. Nå begynner det å skumre og jeg skal snart begynne på dagens middag som blir blomkålsuppe. Tror det skal bli godt. Her i tøflushjemmet prøver vi nå å gå over til et lchf- kosthold. Du kan lese mer om det her http://lchf.no/. Fikk en super bok om det til jul, (takk, søs) og den har både mannen og jeg lest flittig i helgen. 

nettbutikken er det nå noen modeller som er utsolgt. De aller fleste av dem, kommer inn i uke 3-4 og det er mulig å forhåndsbestille. Jeg sender tøfler fortløpende, med en gang de kommer på lager. 

Her er noen lekekasser som jeg har falt for. Tøflusgutten har en Expedit hylle fra Ikea på rommet sitt og disse passer perfekt inn der. Bildene er lånt fra http://www.kidsparadise.no. 

Til slutt vil jeg ønske alle et Godt nytt år! Måtte det bli fylt av mange gode dager. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar